8 mei 2009: Benzo plaatste rolluiken voor de ramen van woonkamer en de twee slaapkamers erboven.
Tijdens de renovatie moesten ze erafgehaald worden. We konden ze niet terugplaatsen vanwege de veranderde gevel. Inkorten bleek niet mogelijk.
Albo Milsbeek plaatste 5 mooie cremekleurige rolluiken.
De 2 rolluiken beneden (woonkamer zuid- en noordkant) en het rolluik in de slaapkamer boven, noordkant kan ik elektrische bedienen met een schakelaar naast het raam.
De 2 rolluiken in de slaapkamers aan de zuidkant bedien ik met een afstandsbediening in de woonkamer. Ik kan ze afzonderlijk bedienen of samen met een Somfy afstandsbediening. Dit is wel heel makkelijk.
In de winter bij zonnig weer laat ik de rolluiken boven. ‘s Avonds en in de zomer bij hitte gaan ze naar beneden.
https://albomilsbeek.nl/rolluiken/
5 rolluiken a €5.389, factuur


